პრეზენტაცია მათემატიკაში. თემა- წილადები. პედაგოგი მადონა ბენდელიანი
----------------------------------------------------------------------------------------------------
შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასება-ანალიზის ფორმა
საგანი მათემატიკა შემაჯამებელი № 2 თარიღი-------------------
კლასი -------- მოსწავლეთა რაოდენობა ------ -- მასწავლებელი თამარ იაკობიძე
თემა
------------------------------------------------------------------- მიზანი
----------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
კავშირი ესგ-თან
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
შეფასება: ( დაგროვილი ქულა 10)(მაქსიმალური ქულების
რაოდენობაზე)
№
|
მოსწავლის გვარი სახელი
|
I კრიტერიუმი ფაქტობრივი
ინფორმაციის ცოდნა 1
ქულა
II კრიტერიუმი ცოდნის
გამოყენება და ანალიზი 1,5 ქულა
III კრიტერიუმი პრობლემის გადაჭრის უნარ-ჩვევების გამომჟღავნება 2 ქულა
|
საბოლოო შეფასება
|
შნიშვნა
|
||||||||||||||
1 საკითხი
|
2 საკითხი
|
3 საკითხი
|
4 საკითხი
|
5 საკითხი
|
||||||||||||||
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
I
|
II
|
III
|
||||
1
|
||||||||||||||||||
2
|
||||||||||||||||||
3
|
||||||||||||||||||
4
|
||||||||||||||||||
5
|
||||||||||||||||||
6
|
||||||||||||||||||
7
|
||||||||||||||||||
8
|
||||||||||||||||||
9
|
||||||||||||||||||
10
|
||||||||||||||||||
11
|
||||||||||||||||||
12
|
||||||||||||||||||
13
|
||||||||||||||||||
14
|
||||||||||||||||||
15
|
||||||||||||||||||
16
|
||||||||||||||||||
17
|
||||||||||||||||||
18
|
||||||||||||||||||
19
|
||||||||||||||||||
20
|
||||||||||||||||||
21
|
||||||||||||||||||
22
|
||||||||||||||||||
23
|
||||||||||||||||||
24
|
||||||||||||||||||
25
|
||||||||||||||||||
26
|
||||||||||||||||||
27
|
||||||||||||||||||
28
|
||||||||||||||||||
29
|
||||||||||||||||||
30
|
საერთო ანალიზი
ნიშანი
|
რაოდენობა
|
10
|
|
9
|
|
8
|
|
7
|
|
6
|
|
5
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
კომენტარი/რეკომენდაცია შეფასებისათვის: (გამოკვეთილი
ტენდენცია)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 VI კლასი
08.10.14
------------------------------------------------
ვარიანტი 1
1. ჩაწერე თანრიგობრივი
შესაკრებების ჯამის სახით რიცხვები
ა)
13 592 ბ) 3 507 890 გ) 100 100 100
2. რას უდრის უმცირესი
ექვსნიშნა და უდიდესი სამნიშნა ნატურალური რიცხვების სხვაობა?
3. ამოწერე მარტივი
რიცხვები შემდეგი რიცხვებიდან
1,11,21,31,41,51,61,71,81,91
4. გამოთვალე 3792
3+8575
5


5. შეკვეცე წილადი
მრიცხველისა და მნიშვნელის მარტივ მამრავლებად დაშლით

შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 VI კლასი
08.10.14 ------------------------------------------------
ვარიანტი 2
1. ჩაწერე თანრიგობრივი
შესაკრებების ჯამის სახით რიცხვები
ა)
13 142 ბ) 2 577 370 გ) 200 200 300
2. რას უდრის უდიდესი
ოთხნიშნა და უმცირესი სამნიშნა ნატურალური რიცხვების ნამრავლი?
3. ამოწერე შედგენილი
რიცხვები შემდეგი რიცხვებიდან
3,13,23,33,43,53,63,73,83,93
4. გამოთვალე (525
111-43560)
6


5. შეკვეცე წილადი
მრიცხველისა და მნიშვნელის მარტივ მამრავლებად დაშლით

შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 VII
კლასი
თარიღი
07.10.14
გვარი, სახელი --------------------------------------
I ვარიანტი
1. გამოიანგარიშეთ 1

2. ისარგებლეთ განრიგებადობის თვისებით და შეასრულეთ
მოქმედება
ა) 5,8
2,7+5,8
1,3


3. შეადარეთ
ერთმანეთს გამოსახულებათა მნიშვნელობები
14-3x
და 15+3x, როცა x=3: 1:
2,5
4. ჩაწერეთ ორმაგი უტოლობის სახით
ა)
2m
და 2m
ბ) x
მეტია 8-ზე და ნაკლებია 9-ზე


5. ა) იპოვეთ 144 და 84-ის უ.ს.გ. და უ.ს.ჯ. ჩაწერეთ ხარისხების სახით
ბ)
რიცხვი 76543 დაშალეთ თანრიგებად და ჩაწერეთ ხარისხების სახით
შემაჯამებელი სამუშაო
მათემატიკაში №1 VII კლასი
თარიღი
07.10.14
გვარი, სახელი
------------------------------------
I I ვარიანტი
1. გამოიანგარიშეთ 

2. ისარგებლეთ განრიგებადობის თვისებით და შეასრულეთ
მოქმედება
ა) 7
0,37+7
0,18


3. შეადარეთ
ერთმანეთს გამოსახულებათა მნიშვნელობები
3a+21 და 4a+15, როცა
a=5: 6: 7
4. ჩაწერეთ ორმაგი უტოლობის სახით
ა)
3n+1
და 3n+1
ბ) 2a არ აღემატება 18-ს და მეტია 12-ზე


5. ა) იპოვეთ 168 და 84-ის უ.ს.გ. და უ.ს.ჯ. ჩაწერეთ ხარისხების სახით
ბ)
რიცხვი 85674 დაშალეთ თანრიგებად და ჩაწერეთ ხარისხების სახით
შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 VIII კლასი
08.10.14
------------------------------------------------
ვარიანტი 1
1)გამარტივეთ
ა)
ბ) 


2) რიცხვები 1,4; 64;
;
;
- ჩაწერეთ მთელმაჩვენებლიანი
ხარისხის სახით, რომლის ფუძეა 4



3) O ცენტრის მქონე წრეწირისადმი გავლებულია AB მხები
(B შეხების წერტილია), ამასთან, AB=OB. იპოვეთ
BAO

4) წრეწირის
CDდიამეტრი AB ქორდის მართობულია. მათი გადაკვეთის
წერტილია K. იპოვეთ AK და KB მონაკვეთების სიგრძეები, თუ AB=24
5) ტოლგვერდა
სამკუთხედში ჩახაზულია წრეწირი. შეხების წერტილით მიღებული ერთ-ერთი გვერდის მონაკვეთია
5 სმ. იპოვეთ სამკუთხედის პერიმეტრი
შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 VIII კლასი
08.10.14
------------------------------------------------
ვარიანტი 2
1) .გამარტივეთ
ა)
ბ) 


2) ) რიცხვები 1,9; 243;
;
;
- ჩაწერეთ მთელმაჩვენებლიანი
ხარისხის სახით, რომლის ფუძეა 3



3) O ცენტრის მქონე წრეწირისადმი გავლებულია მხები ისე,რომ
AOB=60
. იპოვეთ
BAO



4) წრეწირის CDდიამეტრი AB ქორდის მართობულია და მას K წერტილში კვეთს. იპოვეთ AB ქორდის სიგრძე, თუ AK=3 სმ.
5) მართკუთხა სამკუთხედში, რომლის ჰიპოტენუზა 10 სმ-ია,
ჩახაზულია წრეწირი. მისი რადიუსია 2,5 სმ. ვიპოვოთ კათეტების სიგრძეთა ჯამი.
შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 IX კლასი
09.10.14
------------------------------------------------
ვარიანტი 1
1.
იპოვეთ ფუნქციის განსაზვრის
არე y=

2. რომელ
საკოორდინატო მეოთხედებში გაივლის y=kx+b
ფუნქციის გრაფიკი, თუ
ა) k>0,
b<0 ბ) k<o; b<o
3. ამოხსენით
კვადრატული განტოლება
3

4. ამოხსენით კვადრატული განტოლება ვიეტას თეორემის
გამოყენებით

5. კვადრატული სამწევრი დაშალეთ მამრავლებად

შემაჯამებელი სამუშაო მათემატიკაში
№1 IX კლასი
09.10.14
------------------------------------------------
ვარიანტი 2
1.
იპოვეთ ფუნქციის განსაზვრის
არე
y=

2.
რომელ
საკოორდინატო მეოთხედებში გაივლის y=kx+b
ფუნქციის გრაფიკი, თუ
ა)K=0; b<o ბ) k>o ; b=0
3.
ამოხსენით
კვადრატული განტოლება

4.
ამოხსენით
კვადრატული განტოლება ვიეტას თეორემის გამოყენებით

5.
კვადრატული
სამწევრი დაშალეთ მამრავლებად

Комментариев нет:
Отправить комментарий